:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?

MITSOUKO


Dodano: 2013-05-20 13:22:35

  • Adelajda 2018.03.05 13:55

    Jakie są wasze opinie o tych perfumach ? Spotkałem wiele rożnych opini ale przed zakupem chciałabym wiedzieć troszkę więcej ;)Pozdrawiam

    odpowiedz cytuj
  • Illona 2013-05-20 13:36:42

    "Mitsouko " to jeden z piękniejszych szyprów jakie wachałam. Faktycznie zapach z podtekstem erotycznym. Na pewno nie do pracy :(Używam go sporadycznie.

    odpowiedz cytuj
  • Kamilla 2013-05-20 13:45:05

    Niestety nie podoba mi się kompletnie, co zresztą było do przewidzenia, bo nie lubię szyprów. Grzechem byłoby nie poznać jak każdej zresztą klasyki Niemniej, w moim odczuciu, nie ma w nich kompletnie nic seksownego, pociągającego, zmysłowego, wyuzdanego .

    odpowiedz cytuj
  • Viollet 2013-05-20 13:53:26

    Są to bardzo specyficzne perfumy do których nie można mieć żadnych uprzedzeń , jedni go pokochaja inni nie znajdą w nim nic specjalnego . Tak czy inaczej warty przetestowania ;)

    odpowiedz cytuj
Reklama


Reklama






 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez splendo.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Hoblo Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"