:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?

Suzuki - nowy samochód kompaktowy

Motoryzacja, Suzuki samochód kompaktowy - zdjęcie, fotografia
splendo.pl 03/02/2012 08:57

Suzuki zaprezentuje modele koncepcyjne, będące synonimem najnowocześniejszej technologii. Są one czytelną wskazówką, że japoński producent, będący ekspertem od innowacji w segmencie aut kompaktowych, rozpoczyna nową epokę w rozwoju motoryzacji.

G70*1) – nowa wizja auta kompaktowego, charakteryzującego się zmniejszonym ciężarem i aerodynamiką dopracowaną w każdym szczególe

Suzuki ma przyjemność zaprezentować samochód kompaktowy nowej generacji. Waży zaledwie 730 kg, a opór powietrza jest o 10% niższy w porównaniu do obecnych modeli Suzuki z tego segmentu. Doskonałe parametry są efektem ogromnego zaangażowania projektantów Suzuki w zmniejszenie ciężaru auta oraz podniesienie jego walorów aerodynamicznych; właśnie tym kwestiom poświęcili oni najwięcej uwagi przy projektowaniu modelu. W rezultacie emisja CO2 wynosi zaledwie 70 g/km (dane dla silnika benzynowego).

Swift Range Extender *2) – kompaktowy samochód z napędem elektrycznym i generatorem ładującym, napędzanym przez silnik spalinowy.

Od chwili zaprezentowania na Salonie Samochodowym w Genewie w 2010 roku hybrydowego Swifta, opartego na poprzednim modelu, Suzuki poczyniło znaczący krok naprzód w technologii pojazdów ekologicznych. W tym roku bohaterem prezentacji będzie Swift Range Extender, stworzony na bazie obecnego modelu. Swift Range Extender może pokonać 30 km*3), korzystając wyłącznie z napędu elektrycznego i w pełni naładowanego akumulatora. Zasięg pojazdu można zwiększyć, wykorzystując ładowanie akumulatora poprzez generator napędzany silnikiem spalinowym. W porównaniu do innych samochodów elektrycznych, które są zasilane wyłącznie z baterii, Swift Range Extender ma mniejszy akumulator litowo-jonowy, który szybciej się ładuje, mniej waży, wymaga mniej prądu i jest tańszy w eksploatacji.

W trakcie Międzynarodowego Salonu Samochodowego Genewa 2012*4) konferencja prasowa Suzuki Motor Corporation odbędzie się 6 marca (początek o godzinie 9:45), na stoisku numer 4251 w hali 4.

*1 )Model zaprezentowano na Targach Motoryzacyjnych REGINA w Tokio w 2011 roku.
*2) Model zaprezentowano na Targach Motoryzacyjnych w Tokio w 2011 roku pod nazwą „Swift EV Hybrid”
*3) Zasięg auta jest szacowany na podstawie testów w określonych warunkach. Rzeczywisty zasięg może podlegać wahaniom w zależności od warunków jazdy/pogodowych.
*4) Salon Samochodowy Genewa 2012 jest otwarty dla zwiedzających od 8 do 18 marca. Dni dla mediów zaplanowano na 6 – 7 marca.

Źródło: informacja prasowa

Reklama

Suzuki - nowy samochód kompaktowy komentarze opinie

Dodajesz jako: |


Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez splendo.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Hoblo Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"